Марси ПКМ е оторизиран дилър на японските климатици DAIKIN. За всички климатици и климатични инсталации даваме пълна гаранция и осигуряваме надеждно сервизно обслужване.
Гаранцията важи единствено при монтаж на климатика от нашите квалифицирани специалисти. Срокът на валидност на гаранцията зависи от марката производител и спазването на препоръките за правилно използване на климатика, описани по-подробно в гаранционна карта.
Важно при изборът на климатик е не само какъв е гаранционният срок. Добре е да се вземат под внимание сигурността на сервиза, който ще се погрижи при отстраняване на възникнал проблем и колко време ще е отнеме процесът на ремонтиране.
Ние, от Марси ПКМ, разполагаме със собствен сервиз, оторизиран от марката DAIKIN, климатиците на които продаваме.
Гаранционният и следгаранционен сервиз, предлагани от фирма Марси ПКМ, се извършват от екип от професионални техници, което гарантира навременно отстраняване на повредата и надеждност при по-нататъшната работа на климатика. Реагираме навреме и спазваме договорените с клиента срокове за сервиз на климатиците.
Гаранцията на климатичната техника НЕ ВАЖИ, когато е извършван ремонт на климатика от друга фирма по инициатива на клиента. При местене на тялото на климатика в друго помещение или ремонтиране самостоятелно от клиента, гаранцията отново не е валидна.
Възможни промени с климатиците – съвети:
Промяна на звука на климатика
Не винаги малко по-странните шумове, издавани от климатиците, са повод за притеснение. Често се случва при покачване на температурата, пластмасата да се разшири и се чува леко пукане. При автоматичното размразяване на климатика, когато е в режим „Отопление“, е възможно да се чува леко свистене. Понякога се чува звук от стичане на вода по време на работа или веднага след спирането на климатика.
При стартиране климатикът не тръгва веднага
Проверете дали не са изхабени батериите на дистанционното. Други възможни причини са: изключен кабел на захранването, изгорял предпазител. Когато рестартирате климатика, напълно нормално е системата да презареди за около 3 минути – механизмът на защитата спира работата на компресора за кратко време, след това климатикът тръгва автоматично.
Поява на влага или изпарения
Поява на конденз по вътрешното тяло на климатика – получава се при рязко охлаждане на въздух, наситен с влага. Когато се размразява външното тяло на климатика или климатичната инсталация, възможно е да се отдели водна пара.
Стичане на вода от външното тяло
Нормално е, когато се саморазмразява външното тяло на климатика да се образува вода, която изтича през специална тръбичка.
Наличие на неприятна миризма
Получава се понякога, в случай, че филтрите на климатика не успеят да отстранят миризмата на въздуха в помещението при циркулацията му през тях. Тогава те самите изпускат неприятна миризма и се налага да ги смените с нови.
Отслабване или спиране на въздушния поток
В режим „Отопление“, при стартиране на климатика, вентилаторът работи с ниска скорост, докато загрее вътрешността на климатичната инсталация. Автоматична настройка на системата е да намали интензивността на въздушния поток при покачване на стайната температура над зададената /режим „Отопление“/. Когато се размразява в отоплителен режим, климатичната инсталация спира за 5-10 минути.
ВНИМАНИЕ: Когато температурата падне под -5 градуса е задължително да не изключвате климатика.