
Марси ПКМ е оторизиран дилър на японските климатици DAIKIN. За всички климатици и климатични инсталации даваме пълна гаранция и осигуряваме надеждно сервизно обслужване.
Гаранцията важи единствено при монтаж на климатика от нашите квалифицирани специалисти. Срокът на валидност на гаранцията зависи от марката производител и спазването на препоръките за правилно използване на климатика, описани по-подробно в гаранционна карта.
Важно при изборът на климатик е не само какъв е гаранционният срок. Добре е да се вземат под внимание сигурността на сервиза, който ще се погрижи при отстраняване на възникнал проблем и колко време ще е отнеме процесът на ремонтиране.
Ние, от Марси ПКМ, разполагаме със собствен сервиз, оторизиран от марката DAIKIN, климатиците на които продаваме.
Гаранционният и следгаранционен сервиз, предлагани от фирма
Марси ПКМ, се извършват от екип от професионални техници, което
гарантира навременно отстраняване на повредата и надеждност при по-нататъшната работа на климатика. Реагираме навреме и
спазваме договорените с клиента
срокове за сервиз на климатиците.
Гаранцията на климатичната техника НЕ ВАЖИ, когато е извършван ремонт на климатика от друга фирма по инициатива на клиента. При местене на тялото на климатика в друго помещение или ремонтиране самостоятелно от клиента, гаранцията отново не е валидна.
Не винаги малко по-странните шумове, издавани от климатиците, са повод за притеснение. Често се случва при покачване на температурата, пластмасата да се разшири и се чува леко пукане. При автоматичното размразяване на климатика, когато е в режим „Отопление“, е възможно да се чува леко свистене. Понякога се чува звук от стичане на вода по време на работа или веднага след спирането на климатика.